UITSTEKENDE SERVICE

De juiste service bieden is voor ons erg belangrijk. Daarom staan wij al jarenlang garant voor de beste service en begeleiding. Je kunt na aankoop van je nieuwe toestel op elk gewenst moment binnenlopen met vragen of voor hulp. Onze deskundigen zullen de tijd nemen om je te helpen en uitleg te geven. Na aankoop kunnen we bijvoorbeeld direct al jouw gegevens overzetten naar jouw nieuwe apparaat. Achteraf nog vragen? Loop gerust even binnen! Wij kunnen altijd helpen bij het instellen van e-mail of het verhelpen van problemen. Aankoop niet bij ons gedaan of heb je de aanschaf online bij ons gedaan? Ook dat is geen probleem, tegen een kleine vergoeding zijn wij altijd bereid je te helpen in één van onze winkels. Voor meer info vraag ons naar de tarieven.

REPARATIES

Is jouw telefoon kapot gevallen of beschadigd geraakt? Geen paniek! Bij ons kun je ook terecht voor reparatie van je mobiele telefoon of tablet. Loop voor een passend advies voor een eventuele reparatie even langs bij ons in de winkel. Wij repareren veelal zelf Jouw telefoon is dan vaak een uur later alweer gerepareerd! Wil je verzekerd zijn van snelle reparatie? Vraag ook eens naar één van onze “Service Plus” Pakketten.

 

verzekering

Een gebroken scherm of diefstal van je mobiel? Dat is een kostbare grap. Gelukkig ben je met onze “Service Plus” pakketten voor je telefoon, tablet en smartwatch voor een vast bedrag per maand verzekerd van een spoedig herstel. Of het nu gaat om val-, stoot- of waterschade, elektronische- of mechanische schade. Wij keren dan bij normaal gebruik niet de dagwaarde, maar altijd de aanschafwaarde uit. Je hebt een wereldwijde dekking. Het ontzorgt en wij regelen dat je snel weer je geholpen bent. Meer informatie nodig? loop  even binnen bij onze verkoop adviseurs.